donderdag 29 mei 2014

Photo Challange dag 29; hobby's

Photo Challange dag 29;
wat je maar wilt.

Een photo challange die ik zelf mag verzinnen. Dat gaat over hobby's.

Mijn hobby's zijn;
- shoppen *duuuhuuu*, al gaat dit wel via internet. De hele dag door de stad slenteren vind ik helemaal niks meer.
- bakken / koken, ik vind cupcake's en taarten bakken heel leuk. Ook het avond eten klaarmaken voor Matt en mij vind ik geen straf. Er is wel eens een dag dat k niet wil koken maar dan wordt het iets makkelijks bijvoorbeeld een patatje ;-)
- nail art, ik zoek veel op internet naar verschillende nail arts. Van dieren tof cartoons, ik probeer wel veel. Helaas heb ik van mezelf geen sterke of lange nagels en probeer ik het zo nu en dan bij anderen.
- film kijken, ik ben helemaal gek op de films van Twilight. Ik heb de hele box gekocht mèt extra's!!! Ben er helemaal verliefd op (a)
- kroelen met Poes is absoluut mijn hobby. Ik hou van mn kleibe harige meisje en volgens mij is ze ook gek op dit mensenkind want ze loopt me de hele dag achter de kont aan.
- muziek luisteren. Ik luister via tv veel naar XITE, een leuke zender vol met muziek wat ik leuk vind.
- ik houd van gezelligheid. Een avond met alleen mn vriendje of vrienden op bezoek of als mn lichaam het toelaat, gaan wij naar vrienden toe!!

Dit zijn volgens mij wel de meeste hobby's van mij. Ik geniet met volle teugen en ga vooral door tot het eind, 'Memento Vivere' lieve allemaal!!

'vergeet niet te leven'

#CysticFibrosisAwareness

Geen opmerkingen:

Een reactie posten