vrijdag 30 mei 2014

Photo Challange dag 31; outrun CF + afsluiting photo challange

Photo Challange dag 31;
OUTRUN CF.

Aan een outrun heb ik zelf nog nooit aan mee gedaan maar vind het super dat andere mensen (en CFers) dit doen. Met deze outrun gaan ze een heel stuk lopen (!!) om aandacht te vragen voor CF. Bij deze outrun kun je een sponsor zijn of zelf mee lopen en sponsors hebben, het opgehaalde geld met deze outrun gaat naar CF toe voor onderzoek(en).

#CysticFibrosisAwareness

Hiermee sluit in dan mijn challange ook af. Het was super leuk om deze mei maand; CF maand, een challange te houden op mijn Facebook voor jullie en mijn persoonlijke blog. Ik heb super veel leuke, lieve en ondersteunende reacties gehad en wil daarom bij deze iedereen bedanken;

Dankje jullie wel allemaal voor het volgen!!!

Veel liefs en dikke knuffel Saskia xxx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten