dinsdag 20 mei 2014

Update ziekenhuis transplantatie dokter

Hee hee allemaal ,  gelukkig we zijn weer thuis na een zware en vermoeiende dag. Longen zijn stabiel, ik blies weer 35% . Looptest viel zwaar tegen, 530meter vorige keer (november 2013) nu 470meter met moeite. Gesprek met dokter was fijn. Helaas wel tot de conclusie gekomen dat ik ook in rust zuurstof moet gebruiken om mezelf rust te geven. Score van de LAS is een punt omhoog gegaan in vergelijking met vorige controle, toen was die 33. Ik heb nu een score van 34. Best hoog maar deze was nog niet zeker omdat alle uitslagen nog niet binnen waren, ze doen niet meer met plekken op de wachtlijst, het is nu echt wachten tot de telefoon gaat. Hij vertelde ook dat ze dit jaar al 20 long-transplantatie hebben gedaan, dit in 5 maanden tijd. Terwijl vorig jaar in 1 jaar, 33 zijn gedaan!! Ze zijn in ieder geval goed bezig.. Hopelijk komen ze gauw voor mij.. Liefs mij x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten