maandag 2 juni 2014

Uitstel maar absoluut geen afstel !!

Eergisteren heb ik Groningen weer gemailt dus vandaag werd ik gebeld. Mijn sputum was weer roze met bloedstolsels. Dit is al een aantal weken (maandjes) aan de gang, de ene dag gaat het goed en is mn sputum 'nornaal' groen en de andere dag  is het rood / roze maar omdat ik mezelf verder niet ziek voel en geen verhoogde temperatuur heb, kan ik een ziekenhuisopname uitstellen wat ik graag wil proberen. Waarom uitstel? Over drie weken is namelijk CFBD'14, een evenement waar ik super veel zin in heb en enorm naar uitgekeken heb. Fijn met mn vent een weekendje Scheveningen en nergens anders aan denken dam gezelligheid.

Veel vragen zich dan ook af; je deed toch thuisbehandelingen?! Jaa dat deed ik inderdaad. Maar omdat de laatste thuisbehandelingen slecht bevallen zijn, zie ik er enorm tegenop om alles weer thuis te doen. Dus is de enige optie ziekenhuisopname nog over. Maar omdat Groningen 2u rijden is voor Matt en familie / vrienden , vind ik dit een groot dilemma. Maar zolang het bij kleine longbloedingen blijven en ik me goed voel, mag ik een opname uitstellen maar we weten wel dat er een kuur nodig is om het te verhelpen.

Maar sinds gisteren voel ik me weer erg goed en vol energie. Er is een nieuw leven in huis namelijk onze nieuwe kat en broertje Skip. Hij is 7,5week oud en super ondeugend!!

Hier een aantal foto's van mn kleine mannetje <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten