woensdag 27 augustus 2014

Karma is the b*tch

Na vijf dagen virus was ik er klaar mee en heb ik hem buiten de deur gezet.. Hij stribbelde niet bepaald tegen want ik had een giga leuk weekend achter de rug en zoals velen zeggen, 'karma is the bitch' en ik had beter helemaal uit kunnen zieken want de longbloedingen komen om de haverklap om de hoek kijken! Zondag avond en gisternacht zijn voor mij de grotere bloedingen geweest (na een hoestbui) en tussendoor kleine.. Maar zolang ik geen koorts heb, trek ik niet aan de bel bij mn arts en neem ik extra vitamine K = bloedstolling.. Gelukkig kan ik mn slijm goed ophoesten en probeer ik daarmee ook al het bloed uit te spugen. Ik baal in ieder geval heel erg van mn longen, ze laten goed merken dat ze aan vervanging toe zijn. Verder maak ik weinig mee. Gisteren had ik een keuring bij een arbeits arts voor de aanvraag van een invalidenkaart. Dit gesprek is goed verlopen en binnen nu en 2 a 3 weken hoor ik of ik hem krijg of niet. Meneer de 'arts' kwam er in ieder geval achter waarom ik zn kaart nodig heb in de slechtere periodes, want het lopen na zijn kamertje (6 a 7 meter) was al teveel, er kwam een beste hoestbui om de hoek kijken! Normaal kan ik wel iets meer lopen hoor lieve mensen maar door alle trammelant met bloeding enzo kwam ik moeilijk vooruit.. Vandaag komt mn mama om me te helpen met het huishouden. Samen met oma gaat ze het spik en span maken (a) super fijn die hulp wanneer het even nodig is!

Nou ik ga nog lekker even mn bedje bezoeken. Mn oogjes vallen alweer dicht.. Een fijne dag en tot gauw xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten