zaterdag 3 januari 2015

3 januari 2015

Hee lieve allemaal,

Vanacht heerlijk bij Chan en Wil + kids geslapen en de BBQ was heerlijk.. Top verzorgd en super gezellig om even met een aantal bekenden bij te babbelen! Helaas gaat het al even niet lekker, hoesten, moe, sneller benauwd en bloed spoortje in sputum en sinds afgelopen dagen pijn in heupen en onderrug! Temperatuur stijgt regelmatig dus wat moet ik doen vraag ik mezelf al een aantal dagen af?! Rust geven in bed helpt gelukkig goed voor temperatuur dus ben regelmatig in bed te vinden en het helpt ook super tegen de pijn in heupen en rug.. Ik zeg dat het nu aan de Tobi ligt qua long- klachten, waarmee ik de 1e van de maand mee ben begonnen.. Maar eerlijk gezegd ging het voor die tijd ook al niet op en top.. Maar iedereen kent mij, wanneer moet je echt aan de bel trekken?! Die grens weet ik nu zoveel jaar nog niet te vinden, zouden meer CFers hier last van hebben.. Vast wel! Zoals ik zeg tegen mezelf; eigenwijsheid is ook wijsheid!! En we slapen nog 1 nachtje in Bleiswijk, omdat 'de kids het zo graag willen' hahahaha *goeie smoes he*

Veel liefs en dikke kus Saskiaxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten