vrijdag 27 februari 2015

27 februari 2015 UMCG update

Hee allemaal,
De kuur doet langzaam, heel langzaam zn werk en mn ontstekingswaarden gaan eindelijk omlaag! Gisteren kwam er ter sprake dat ze me graag maar huis wouden hebben, geen probleem want daar ben ik het volkomen mee eens hihi maar helaas, ten eerste kon de apotheek de medicijnen niet zo snel leveren en ten tweede dat ik nu sowieso tot na het weekend moet blijven is dat ik vanacht weer koorts kreeg! Helaas daardoor slecht geslapen en dan voel je je meteen alweer minder.. Wel heb ik net even weer 8minuten (4 x 2 min) gefietst, hopppaaa en straks met lieve Marielle in het restaurant (eten en) drinken en bij babbelen!! Later op de dag nog even een fysio moment en dan weer bek af zoals gisteren.. This voor een goed doel denk ik dan maar!!!

Weinig nieuws te melden, heb twee lieve kaarten gekregen gisteren dus mn bord is niet meer kaal woehooee.. Het zelf eten gaat nog niet goed, eetlust is gewoon weg maar savonds de voeding gaat er goed in dus krijg sowieso 2000kcal binnen..

Liefs en tot snel x

2 opmerkingen:

  1. Nou sas nu maar hopen dat de koorts wegblijft hoor en verder de stijgende lijn opzoeken.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hang in there, en gewoon lekker na het weekend naar huis! (vind ik :P )
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen