vrijdag 19 juni 2015

Update 19 juni 2015

Hee hallo allemaal,

Hier ben ik dan weer even. Het is alweer even geleden. Het laatste blogje stond dat Uk kittens heeft gekregen. Helaas is van de 5, 1 overleden! Maar ooh wat zijn de overgebleven vier prachtig!! 

Matt en ik hebben 13 juni een feestje gehad. CFBD'15, Cystic Fibrosis Beach Dance 2015. Een feest met heel veel lieve mensen.. Geen 1 die op kijkt als je na het lachen een hoestbui krijgt, geen 1 die je raar aan kijkt ivm mn zuurstof, geen 1 die raar kijkt als je je pillen tevoorschijn haalt en geen 1 die je raar aan kijkt als je aan het puffen bent.  Het is fijn als iemand je dan aan kijkt en een goedkeuring geeft dat je het goed doet!! Dat is zoooo fijn.. Die dag was geweldig en de nacht in het hotel was super! Ontbijt was lekker en we hebben er weer een leuke, mooie en speciale  herinnering bij !!  Wauw, op naar volgend jaar...





Na het weekend moet ik dan ook flink wat uren bij slapen. Het is gelukt maar Ooh mn lichaam zit even niet mee! Ik ben uitgeput, slijm zit overal en nergens en krijg het er maar niet uit. Dit zorgt er dan ook voor dat mn lichaam echt op is met als bijwerking; 


Nadat een aantal uren aan hield .Ging het na omstandigheden wel redelijk en kon ik mezelf weer op de been houden. Dit was nodig want mn lieve schat moest weer een dilpoma in ontvangst nemen; Woehooee topper!! 

 Zie hem stralen die schat!!  


De koorts kwam weer en dat was de druppel. Snel een mail naar mn verpleegkundige voordat ik me bedenk. Ik typ dat ik mezelf niet goed voel en het weet hoog tijd word voor een antibiotica kuur maar wel met eis dat het meteen thuis kan want een logeerpartij zie ik nu niet zitten, ik ben namelijk volop aan het genieten en opvoeden van Hashtag !! Meteen krijg ik een automatische mail terug dat ze er die dag erop erweer is. Okee dus morgen (vandaag!) hoor ik meer.. Dat klopt, de mail had gelijk. Vandaag gebeld door verpleegkundige en alles is in werking gezet bij mn apotheek en thuiszorg. Maandag eind van de middag zou alles klaar staan bij de apotheek en kan ik m aandacht avond beginnen met een kuur. Op naar een betere Sassie...




Kijk hiervoor blijf ik nu thuis. Wat een pracht beest en ooh wat een boef is het! Meneer is vandaag 6 weken en het is eindelijk zover dat hij brokjes eet.. Het word zn grote vent. Hele dag loopt ie achter mm kont aan want die slang die ik mee sleur is zoooooo leuk. !!!!!!!!

Ik ga maandag dus beginnen met kuur. Deze bestaat zoals laatste keren uit meropenem en colistin. Heeel hard duimen dan maar dat ie me kracht geeft..

Tot snel lieve allemaal x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten