dinsdag 31 mei 2016

Groot onderzoek in Groningen!!

Hihi, 30 mei, een hele dag mijn plas verzamelen maar het is gelukt... 



En nu, 31 mei, wij hebben een hele lange dag gehad maar alles is goed en we hebben het gezellig gehad..



Als eerste wordt mijn bloedworst afgetapt, dankje wel mevrouw voor de 11 buisjes haha.. Dan wordt ik op de foto gezet (longfoto) en dan moet ik gezellig blazen, wauwiiee,  niet benauwd of moe, echt een verschil ! Mijn longfunctie is super,  70% en mijn FEV1 is 2.40,  wooeehooee!!





De volgende afspraak is ook gezellig met de longtransplantatie dokter..  Even praten en dan extra controle van mijn klieren maar alles is goed!! 


En dan de volgende afspraak met mijn diëtist maar alles is goed en ik hoef geen afspraken meer te maken.. Alleen als ik  dingen moet vragen dan even contact opnemen..



En dan...... 
Mijn looptest een jaar geleden :  
 loop ik 420meter 
en mijn saturatie eerst 98% laatste 84% en mijn hartslag is hoogste 117..

En nu; 
Looptest is 620meter
Mijn saturatie eerst 98% en ook super 98%
en hartslag is de hoogste 161,  maar het gaat echt beter! 






De eerstvolgende afspraak is voor de MRI, wauw,  dat is echt zwaar... Te veel prikkels  in mijn hoofd,  brr, maar het is goed gelukt!! 

Ik lach als een boer met kiespijn...... 


En dan de alle laatste afspraak is voor mijn uitgebreide longfunctie en dit is ook super goed gelukt.. 




Jeeeej, alles is goed!! Wauwiiee, ik ben ontzettend trots op mijn nieuwe longen, het gaat super, nogmaals dank je wel donor !!!  ♥





Geen opmerkingen:

Een reactie posten