dinsdag 1 november 2016

Zenuwachtig voor mijn PEG plaatsing!!

Ik ben er bijna klaar voor,  morgen ochtend word ik opgenomen en dan krijg ik donderdag ochtend mijn PEG sonde (dat word de tweede keer) .. Het is en blijf erg spannend!!





Ik had een mic-key button ,  in mei,  deze heb ik zelf verwijderd ,  helaas (eigen schuld Sassie maar goed bedoeld) ,  ik dacht dat mijn gewicht beter was. Ik heb een flinke buikgriep gehad van het ene na de andere gekregen . Mijn gewicht kelderde erg en gebruik mijn neus sonde goed maaaaar....  een neussonde is fuck,  mensen kijken me erg aan en veel mensen vragen me,  dat is niet mijn ding en met een feestje,  hmm,  echt niet leuk en fijn...   Gelukkig snappen veel mensen mij goed . Ik heb een keus gemaakt ,  ik wil mijn mic-key button terug !! Veel gemailt en gebeld met mijn diëtist en dokter in Groningen en gelukkig krijg ik hem terug ,  alleen eerst een PEG sonde en dan na 6 maand mijn mic-key button ! !

En even een  andere update ,  het gaat goed met mijn longen / buik / insuline. . Mijn CellCept is veranderd en nu neem ik Azathioprine ,  wauw wat een verschil, ik voel me echt beter,  alleen meerdere blauwe plekken,  hmm ik word donderdag geprikt en een infuus (on donderdag goed te slapen) .

Alleen er is iets anders aan de hand met mij,  ik heb vaak hoofdpijn (dat heb ik door mijn operatie, de naad van mijn schedel,  het is pijnlijk,  misschien weersverandering) . En ik gebruik regelmatig paracetamol maar dat helpt niet geweldig goed .  Afgelopen 2 weken heb ik iets genomen dat helpt als een tierelier....  dat was Oramorph (dat is Morfine) . Matt heeft mij aangespoord om te proberen ,  ik wacht te veel,  hmm ik ben en blijf een echte Sassie....  Ken iemand het,  Oramorph ?  Ik moet een neuroloog vragen met hoe en wat mij  klachten . . .

Ik ben erg benieuwd . . . Als het me lukt ,  dan ga ik Blogger !

Nu genieten van iets lekkers haha. . .



Veeeeel liefs van Sassie ❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten