donderdag 16 juli 2009

Vandaag is het al weer donderdag 16 juli, wat gaat het jaar toch weer snel!
Voor je het weet is het al weer om!
Vandaag lekker uitgeslapen tot half 10..
Heb dr even muziek opgezet en weer even in bed gaan liggen en nog even men oogjes dicht gedaan!!
Dat is dan wel lekker als je vakantie hebt! (ander moet ik er om 7 uur uit) Hahah
Heb me tegen 10 uur aangekleed en ben naar beneden gegaan! Medicijnen beneden genomen (normaal boven) mja had nu zin om beneden te zitten en medicijnen te nemen!
Even lekker 2 beschuitjes gegeten en een flesje Nurtidrink er achteraan! Mmm lekker is dat zeg..;) Hahah.. Heb de tafel voor papa en mama klaargemaakt (die wouden wel wat eten tussen de middag).. Tegen 12 uur ben ik voor het huis gaan staan en op papa en mama gewacht! Dit keer was papa eerst! Normaal mama mja dit keer niet! Even bij papa en mama aan tafel gezeten en de tfel weer afgeruimt! En ben met mama mee naar haar werk gegaan! Was heel gezellig en ben na 2 a 3 uur weer weggegaan! Heb men medicijnen voor de vakantie ff uitezocht van hoeveel ik mee moet nemen (ja dat hoort er dan allemaal bij pff wat een werk zeg!!!) Heb denk ik nu wel ong. meer dan 100 tabletten in men handen gehad.. (Even de antibiotica's in potjes gedaan en dan kan ik daar weer verder mee! En tegen half 5 kwam papa er weer van zijn werk! En heb toen ook mijn pizza ind eovergedaan die ik na dat ie klaar was (bijna) op heb gegeten op 2,5 na... mja het was een erg lekkere pizza (BBQ-Chicken) Haha.. Mja, heb mama even uitgezwaaid (die komt zo wea van de kapper (nee ik wou niet wil weer iets langer haar hebben) Hahah) Mja die komt dus zo wea met en kort koppie (L) Hahah!!
En heb de laptop van paps en gepakt en even computeren en jullie weer even een gerichtje typen (had toch neit veel meer te doen).. Straks mama's haar even verfen en dan niet al te laat naar bed! Moet morgen weer om 08.15 oppassen! En dan smiddags ook nog een keer om 14.30 dus dat word een lange dag!! Maar wel erg leuk!!:)

Nou lieve mensen,

Ik ga mijn tas weer verder inpakken voor mijn vakantie met papa en mama naar Sauerland) Heb dr echt veel zin in!!

Nou daaag daag(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten