maandag 13 juli 2009

Hey mensen!!

Ik geniet lekker van de vakantie maar ben me lekker wel een beetje aan het vervelen!Maar vandaag even weer een berichtje van mij, nu even een verhaaltje van de hele week!

Maandag; Wou ik uitslapen maar mams kwam bij mij de kamer binnen en zei dat er een ongelukje was in onze straat met 2 auto's! Gelukkig is daar alles goed gegaan alleen de schrik was er! Smiddags ben ik naar Manu geweest en heb die dag verder niks meer gedaan!
Dinsdag; Moest ik om 15.00 oppassen en heb me daar met de 3 kids lekker vermaakt:) Een spelletjes gedaan en ben na die tijd weer lekker na huis gegaan en heb thuis lekker op de bank gezeten en niks gedaan!
Woensdag; Lekker uitgeslapen, en papa was thuis i.v.m. zijn galstenen waar hij last van had! Dus dat was toch wel gezellig dat papa thuis was! Smiddags moest ik naar het ziekenhuis naar de kinderarts en heb daarvoor eerst een longfunctie geblazen van 52%, heel iets minder dan de vorgie keer maar dat was niet zn ramp! Bij de kinderarts controle van gewicht etc. Ik wist al dat ik afgevallen was maar 4 kilo nee dat had ik niet verwacht! Nu moet ik weer beginnen met Nutridrink.. (waarmee ik 4 weeken geleden mee moest stoppen omdat ik op het goede gewicht zat en er niet meer bij op moest komen!) Maar dat vond ik niet erg dat ik daar weer mee moest beginnen.. (ik vind ze heel erg lekker) Haha!
Savonds naar opa en oma geweest omdat oma jarig was! Erg gezellig!
Donderdag; Ben ik weer even naar Manu geweest! En moest ik smiddags weer naar het ziekenhuis maar nu naar de KNO arts voor controle van men neus (heb er poliepen in gehad vorig jaar en die zijn toen verwijderd). Dat was gelukkig allemaal goed en heb ontstekingsremmer gekregen. Savonds waren we eenh film aan het kijken die op tv kwam! Een hele spannende film het geesten en al die dingen enz. en toen hoorden we (daar leek het op) glas was wat gewoon viel en brak! Wij (pap, mam & ik) naar buiten en we konder niet veel zien omdat het erg donker was. Mama en ik naar de straat lopen en kijken wat er was, staan er weer 2 autos tegen elkaar aan gebotst! Dit keer alleen wel in onze coniferen van 3 meter lang die omgevallen waren! Nou politie er bij en alles is toen opgelost! En ben lekker na die tijd naar bed gegaan!
Vrijdag; Heb ik vervder niet veel gedaan, gelukkig was pap nog thuis en hebben we smiddags een film gekeken die we donderdag avond wouden kijken maar werd onderbroken door het ongeluk! Hebben we die even afgekeken en verder heb ik niks gedaan dan alleen maar een beetje op de computer gezeten en muziek geluisterd! En savond Pascal en Jessy opgehaald vanuit Werkhoven (dicht bij Utrecht) wand Jes heeft daar een kamertje om te studeren!
Zaterdag; Was erg gezellig ben smorgens al naar Manu's huis gegaan omdat ik mij verveelde! En ben daar eigenlijk de hele dag geweest! Tussen door nog een keer boodschappen gedaan en waren we aan het overleggen wat we gingen eten! Nou dat eten hebben we gehad Zijn ff uiteten geweest naar een tent hier in het dorp! Was erg gezellig en erg lekker nadat dat op was zijn we weer naar huis (manu's hus
) gegaan en hebben op de computer gezeten en zijn savonds kwam er nog een vriendin van manu met de tweeling en mark geweest die zijn er even gebleven en zijn leuke foto gemaakt..:D Later op de avond zijn we samen met Nikki uitgeweest! We wouden eerst naar Fox (een cafe hier in het dorp) maar daar stonden maar 2 fietsen en zijn omgekeerd en zijn naar Fortkamp (nog een cafe hier in het dorp) geweest om te kijken of daar was te doen was! Maar ook nie echt! En toen zijn we doorgefiets naar 'T Bödeke (weer een cafe haha) en daar hebben we de hele avond gezeten! We zijn tegen 4 uur naar huis gegaan en zijn tegen 6 uur naar bed gegaan! Hahah! Het was een leuke en gezellig avond!!:)
Zondag; de dag na dat we er om 6 uur inlagen was ik al wakker om half 11! Ik was klaar wakker en ben er de uit gegaan en heb lekker gegeten en medicijnen genomen en heb verder lekker niks gedaan en ben smiddags weer naar huis gegaan! Na de F1 (Formule 1) hebben we Pascal en Jessy naar Denekamp gebracht waar Jessy woond! En zijn door gereden naar Oldenzaal wand daar hadden we een verjaardag van Marian! (papa's nichtje) Heb de me hele avond wel vermaakt met Minke!! En heb haar samen met Marian naar bed gebracht en heb een verhaaltje voor gelezen van Jip & Janneke! Daarna zijn we eigenlijk ook weer naar huis gegaan en ben na dat we thuis waren naar bed gegaan! (was wel een beetje moe;)) Hahah!

Maar dit was mijn weekje! Vandaag is het Maandag en ben vanmorgen naar huis arts geweest voor papa's medicijnen om dat op recept te krijgen. Even in het dorp gelopen! En ben weer naar huis gegaan! Ben op men kamer gaan zitten enmoest ff mijn kamer opruimen en een paar dingen gepakt voor zaterdag (Sauerland) samen met pap en mam waar ik heel veel zin in heb!!:) Haha!

Dan ga ik nu even! Ik laat wel weer wat van me horen!

Kus en veel liefs Saskia!!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten