dinsdag 7 juli 2009

Hey Mensen,

Vandaag dacht ik ff lekker uit te slapen maar dat gaat niet als je dat wil!
Hahah! Was om 9 uur wakker en kon niet meer slapen!
Aangekleed en ben naar beneden gegaan!
Had niet veel te doen en ben tegen 11 uur naar men zus heen gegaan (ja manu nu sta jij dr ook in;)) Hahah! Maarja ze deed niet open!! Had denk ik een zware nacht gehad ofzow..;) Haha!
En ben tegen half 1 weer teurg gegaan om te kijken of ze nu wel open wou doen!
En ja hoor ik kon naar binnen! Heb een bakkie thee gedronken en muziek uitgewisseld, en ben ik ook weer naar huis gegaan! En heb verder eigenlijk niet veel gedaan!!
Morgen moet ik oppassen!! En overmorgen naar het ziekenhuis voor controle!
SPANNEND!!:D en donderdag weer ziekenhuis maar dan moet ik na de KNO arts i.v.m. mijn neuspoliepen controle! Haha

Nou ik houd jullie op de hoogte van hoe het is gegaan!!
Dikke xxx Saskia!!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten