woensdag 19 augustus 2009

Nou hier ben ik wea!! Lekker thuis!!
Na 6 dagen mocht ik gelukkig weer naar huis!
Was al een stuk opgeknapt maar nog snel moe!
Nu een tijd later, ja die gist (schimmel) zit er waarschijnlijk nog!
Gister naar het ziekenhuis geweest voor een longfunctie en bloedonderzoek!
Men longfunctie is jammer genoeg weer naar beneden gegaan (van 52% na 49,5%)
en van het bloedonderzoek weten we nog niks!!
Volgende week weer naar het ziekenhuis en dan kijken of men longfunctie al weer
wat omhoog is gegaan!
En vragen hoe de uitslagen van het bloed zijn!!
Ow mensen ik hoop zo, dat die schimmel er uit is! Anders WEER een operatie en daar sta ik niet zo bij te springen..:S Bah mja ik weet nu wel, als die PAC er uit moet, dan neem ik er niet nog 1! Heb dr nu zo veel pech mee..! Laat er dan maar weer een infuus in zetten of waar we het ook over hebben gehad een langelijn! Mja dat kunnen we dan wel overleggen! Nu maar afwachte op de uitslagen van de volgende onderzoeken!
Ik verveel me zo af en toe wel thuis! Pap en mam moeten werken, Pascal is er nu dan gelukkig wel even( Jessy komt als het goed is van de week..:D) Juuj gezellig! Men zus is thuis dus daan kan ik ook heen als ik me dan verveel, en men vriendje is op vakantie (wat die verdiend heeft)! Mja, moet maandag boeken ophalen (alles kaften (pff rotwerk) en dinsdag weer 1e school dag!!:( Woensdag schoolfoto graaf (weer nog neit wat ik aan doe) Hahaha!! En verder die week weet ik nog neit wat ik ga doen!
Lekker rustig aan doen!! dat weet ik wel!!

Nou ik typ snel weer..;)
Daag daag!!(L)

Kussjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten