maandag 24 augustus 2009

Nou hier ben ik WEER!!
Maar nu vanuit Groningen (ziekenmhuis)
Lig hier nog maar 9 uurtjes en dat kan nog wel 168 uur worden..
Dus met andere woorden kan ik hier nog wel 7 dagen liggen/zitten/vervelen/wat er maar te doen is!!
Er is namelijk 3 dagen geleden een andere bacterie gevonden in de PAC,
daar heb ik geleik medicijnen voor gekregen! Mja zul je dat weer zien helpen die medicijnen weer! HEB IK WEA!!:S
Mja nu ben ik dus in Groningen omdat de dokter in Almelo het nie mea vertrouwde..
Nu gaan ze hier weer met andere medicijnen beginnen (colistin in infuus plaats van vernevelen) en krijg ik een andere Tobi om te vernevelen..
Als he goed is komt morgen de micro bioloog, om te zeggen of de AB (antibiotica) helpt of niet! Zo niet komt de chirurg (die komt waarschijnlijk zo als ik net begreep zowiezo om te praten met de doktoren hiero) om dingen te vragen en waarschijnlijk dingen door te nemen wand dan moet waarschijnlijk de PAC er uit! (gelukkig) mensen, ik ben dr zooooo zat van, van dat ding! hebt dr nu zooo veel pech mee! Dat ding mag er nu wel eens uit..:S

Vandaag had ik mijn boeken op moeten halen, maar dat heeft nu mijn lieve buurjochie gedaan! En daar ben ik blij mee! Mja nu mis ik al meteen het belangerijkste stuk, daar baal ik zo van! Ik wil zoo graag mijn diploma halen!
Als ik maar niet te veel hoef te missen!!

mja ik ga zo lekker slapen, ben echt moe..
Morgen weer een lange dag! Doktoren, onderzoeken (longfunctie enz.)!!

Nou ik ga!! Doei doei!!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten