woensdag 10 februari 2010

He, hier ben ik weer!
Ben weer lekker opgeknapt van de operatie!
Heb nu 2ker per dag antbiotica! smorgen en savonds de Colitin iv (gebruik ik ook voor het vernevelen!) en de Cefta iv! Daarvoor komt de thuiszorg, maar alleen om het klaar te maken! En ik sluit het weer af, dus hoeven ze hier geen uur tot anders half uur te zitten! Haha! Is heel erg makkelijk met een eigen pomp die we voor 3 weken thuis hebben! Ook ben ik al weer bezig met school! morgen krijgen we ons rapport!
Spannend haha, weet de cyfers toch al, heb ik onvoldoende! Dat is voor economie!
Het is en bijft een moeilijk vak vin dik, maar de rest is allemaal voldoende!
Ik zet mijn cyfers er nog wel op;) haha!
Vrijdag is er hier verlichte optocht! Als het niet sneeuwt (bah word er nu wel beetje gek van) viezen gladde koude sneeuw daar ga ik niet instaan! Ben niet gek! haha! en zaterdag krijg ik een nieuwe naald in de Porth a Cath (=PAC) voor het behoud van de PAC! En maandag weer een longfunctie! Ben benieuwd, denk alleen niet dat is erg veranders is! Wand ben nu gelukkig erg stabiel (55%) dat was zo goed vind ik! Ben er echt blij mee! wand heb nu al 4 maand geen antibitioca gehad en dan nog een longfunctie van 55% dat is wel goed voor mij;) hahah! Maar we zien het maandag wel en laat het wel weten! Gister verjaardag van mijn schoonmama (schone mama haha) gehad! Alweer 51 jaar!:) Was erg gezellig!

Nou ik ga maar eens weer, ik ga lekker naar bed!
iedereen slaap lekker!
En tot snel!

Liefs Saskia!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten