dinsdag 16 februari 2010

joehoe, hier ben ik weer!
Ik mag donderdag van de antibiotica!!!
Mijn longfunctie is 57%! Ja 2% omhoog in anders half week goed he;)
Mijn week kan niet meer stuk!
Oke wel een beetje, heb morgen proefwerk economie:S
Zóóó klote (hihi) vanavond maar nog eens goed leren!
Vandaag niet zo lang naar school geweest, was ma 1 uurtje ofso!
Vanmiddag nederlands helemaal gemaakt! was best veel als je iets mist!
Ik mis nu iedere dag tot en met donderdag 2 uur van school dat is al ongeveer 7 les uren van school, maar dan heb ook nog uitval van een paar lessen iedere week!
Maar dan schiet het wel op, als je iets in moet halen!
Maar tot nu toe ziet mijn rapport er goed uit, ik heb hem nu niet bij de hand dus cijfers volgen nog;) hahha!

Nou ik ben echt zo blij, dat ik donderdag van de AB af mag!
Morgen hebben zijn schatje en ik al weer 7 maand(L) dat gaat vlug hoor!
Maar nog steeds heel erg in luf!!(L) Hahha, en morgen moet mijn schatje ook naar het ziekenhuis, kaakchirurg! en worden nog 2 melktanden getrokken! Heel ziel! hahah,
Sorry mag niet lachen! Best sneu! Ik weet nu wat trekken is! Auw..

nou mensen ik moet weer even verder, ben druk bezig met school (economie leren) en ondertussen ook nog bezig met koken! (chicken to night saté!) Zoo lekker!:D
Ik hoop zo dat ik mijn schatje vanavond zie! Als ie beetje optijd vrij is!
Nou ik ga nu echt maar eens!

Ik laat snel weer wat van me horen!

Liefs Saskia!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten