donderdag 18 februari 2010


Lieve Zus van harte met je 23 verjaardag! Wat gaat dat toch snel he?! Haha!
En vandaag mag de naald er uit! Gelukkig best snel gegaan deze kuur was maar 2 weken!
Was vandaag lekker optijd vrij half 1! Strakkies bezig voor school!
Heb morgen proefwerk economie:S Heb dr zo geen zin in!
Owjha dit waren mijn cijfers van mijn 2e rapport heb de 1e ook bijgedaan vergelijking!:

1e rapport! 2e rapport!
* Nederlands: 7.7 7.4
* Engels 6.5 6.7
* Biologie: 6.7 6.8
* Gym: 7.0 7.0
* Zorg & welzijn: 7.4 7.3
* Economie: 4.7 4.9
* Wiskunde: 5.1 6.2

Gelukkig is Economie een extra vak dus telt eigenlijk niet mee! ben erg best blij om!:)
Nou en de rest vind ik opzich wel goed! Maar kan altijd nog hoger, maar of dat lukt!
I don't know, Proberen.
Verder ga ik niet veel doen meer vandaag. Proberen 2 hoofdstukken economie uit men kop te leren. En vananvond naar men zus toe! Even een klein feestje houden.
En morgen oppassen op janco en rob, en op Quin!(L)
Wand manu moet naar de anestesist samen met Joelle, die word de 23 geopereerd!
De neus en keel amandelen gaan er uit! Misschien wel beter maar wel erg sneu!
En zaterdag met mijn schatje naar Enschede, naar mijn schoonpapa!
Verder eigenlijk helemaal niks, volgende week lekker vakantie, lekker uitslapen en niks doen;) hahha.

nou ik ga maar eens, lekker leren juppie..........
.....kuch kuch!!!
Nou heeeeel veeeel liefs,

Sas!(L)

1 opmerking:

  1. Heey meid!!

    Zo effies weer niks van me laten horen omdat ik een weekje weg ben geweest. Maaaaar hier ben ik weer!! Gefeliciteerd met je zus meid..
    Ik hoop echt snel weer eens bij te kletsen met je.. Want ik ben wel erg benieuwd naar je verhalen in het ziekenhuis, ok van je PAC ect. ect. Hoor het wel van je meid!!

    Hele dikke knuff, Melanie!

    BeantwoordenVerwijderen