vrijdag 12 maart 2010

Hallo allemaal!(L)

Hoe is het met iedereen? Hier gaat het goed! voel me goed, rug pijn is over dat is altijd goed! En mag dinsdag van 14.00 tot 18.00 weer gezellig stage lopen bij kinderopvang! Heb dr heel erg veel zin in! Bij kinderen van 0 tot 2 jaar!
En ben nu al lekker vrij van school (12 uur), en ben nu met koken bezig! Ja hoor dat kan Sas wel! Hahah, het word aardapels, rodekool & boontjes met vissticks!
Zooo lekker haha, meot zo papieren voor een sollisitatie naar de Hema brengen!
Zag dat daar een facature vrij was! Dus word wel een keer tijd dat Sas werk gaat zoeken! Dus heb papieren mee gekregen en moet ze straks weer terug brengen!
Morgen word alles bekeken en word en ook bekeken wie er aangenomen word! Dus hoop dat ik er bij zit, zo niet erg jammer moet Sas maar verder kijken! DAt horen we van zelf! Hier op de broef staat 'Bij geen bericht gaat het niet door'! Afwachten!
Verder moet ik zo nog even een map halen voro school! Heb heel wat samenvattingen die ik heb gemaakt en uitgeprint heb en die moet ik goed bewaren want het is wel examenjaar! Belangerijk dus!! Hahah,

Nou ik ga weer even kijken heo het met het eten staat en jullie horen van me hoe het gaat bij de Hema!

Heel veel liefs en dikke knuffel!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten