woensdag 10 maart 2010

Nou hier ben ik weer even!

Het gaat wel goed, heb alleen last van men rug (=spit), maar heb er oefeningen voor gekregen bij therapie! Dus moet snel over gaan! Hahah!
Maar verder met mij gaat het goed, het hoesten is over en school gaat wel goed!
Heb niet echt veel te vertellen, wand heb niet veel mee gemaakt!
Gister wel weer lekker naar therapie geweest en heb mijn zuurstof niet gebruikt!
Vond het zelf wel goed gaan, mijn saturatie was 92 op het laagst, maar heb dan ook niet al te hard gelopen ivm met rug! Het op een snelheid van 5.0 gelopen!
Maar moet het nu weer langzaam opbouwen! Gaat vast en zeker wel lukken! Wand ik wil weer hardlopen!

nou ik ga weer even, ik weet verder niet echt veel te vertellen!!
Heel veel liefs,

Saskia!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten