vrijdag 19 maart 2010

Nou hier ben ik weer even!
Het gaat erg goed! Voel me helemaal top!
Al lekker druk geweest, vanorgen tot 12 uur school!
En daarna lekker naar huis gegaan, boterhammetje gegeten,
en boodschappen gedaan met papa. Eenmaal thuis alles opgeruimt.
En het was niet een kleine beetje hoor, was best wel veel.
Maar was snel opgeruimt. Heb dr vaatwasser uitgepakt, en heb gestofzogen.
Straks nog even mijn kamer verbouwen. Morgen komen Chan, Wil en de 5 kids!
En ja ze blijven ook nog een slapen! Word zo gezellig haha!
En ik mag gezellig bij Steff slapen. haha! Wat een straf zeg ik dan maar.
Nee, word echt gezellig. Ik weet verder wijnig te vertellen.
Heb niet veel mee gemaakt, dus geen bericht is goed bericht.
Nou mensen als ik weer iets belleft heb kom ik weer!
Heel erg veel liefs en dikke knuffel Sas!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten