donderdag 1 april 2010

1 april kikker in je bil....
Pff hoe vaak ik dan al niet heb gehoord vandaag op school.. Haha!
Gelukkig is het maar 1 dag, dus daar trap ik niet vaak in;)
Maar hallo allemaal, Hoe is het met jullie?
Met mij gaat het echt goed.. Ben blij dat ik het kan zeggen!
Ik voel me echt super goed, ben men conditie weer goed aan het verbeteren!
Ik kan het goed merken aan mijn saturatie, met lopen staat ie (met zuurstof) op 94%, 95%! Dus goed, alleen op de fiets zonder zuurstof wat minder maar niet nog rampzalig erg 90%, 92%! Maar het gaat omhoog en dat is de bedoeling! Ben nu ook al samen met mama aan het lopen savonds 4 a 5 kilometer (ongeveer 1 uur tot 5 kwartier) (we proberen 3 keer in de week). Maar was het aller leukste is dat papa en ik nu samen dinsdags naar fitness gaan! Papa heeft jammer genoeg te horen gekregen (4 weken geleden) dan hij suikerziekte heeft! Hij is nu druk bezig met afvallen en het lukt mensen! Hij is al 13 kilo afgevallen! Ik vind het zooo knap! En mama doet ook mee ik vind het echt leuk.. En vooral erg gezellig haha! Maar nu ben ik ook nog druk bezig met school, vandaag is de proefwerk week begonnen, en als eerst hadden we vandaag wiskunde! En die heb ik naar mijn idee wel goed gemaakt! Nu afwachten daarvan de cijfer. Dinsdag hebben we economie (het moeilijkste vind ik) en de rest weet ik zo niet uit men hoofd! Maar Economie, ja daar ben ik nu echt wel druk mee bezig! Ook komen zo morgen voor het doorspoelen van de PAC (21.30 pas hihi extra lang opblijven denk ik dan maar!), dus de Emla ligt al klaar haha! Heb afgelopen dinsdag ook voor de 3e keer stage gelopen het was zoo gezellig met de kids (kinderopvang) met kinderen tussen de 0 en de 2 jaar! Jammer genoeg hoef ik nog maar 4 weken, en dan is het alweer voorbij daar! En over 4 á 5 weken hebben we ons examen, dat was al weer 4 jaar op het VMBO.. Wat gaat dat snel! Niet normaal! En owja ik ga samen met Steff, Manu & Pascal maar TMF AWARDS 2010 in Enschede! Heb dr zoooooo zin in! Gezellig met zn allen! Nou mensen ik moet er weer even vandoor heb niet echt veel te vertellen!
Heb het meerste wel weer verteld! Nou mensen, tot snel!
Heel erg veel liefs Sas!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten