zondag 4 april 2010

Hai iedereen,
Zo ik heb men blog even gepimpt zoals jullie zien!
Was wel weer hard nodig vond ik zelf haha!
Maar het gaat goed (Alleen het weer is echt kl*ten, en op de vermoeidheid na dan (was een latertje vanacht)). Afgelopen vrijdag is de PAC doorgespoeld en het ging goed! Was gelukkig zo voorbij! Vanmorgen eerst F1 gekeken met zn 4en en ook nog lekker ontbeten! Heb dit weekend in totaal 3 eieren gegeten! Mmm best lekker al zeg ik het zelf haha. Lekkere broodjes gehad en alles wat er maar bij hoort.... Vanavand gezellig alleen met papa en mama. Pascal gaat samen Manu en Bjorn naar een feest hier in de buurt (Pet Boon), en blijf ik lekker thuis. Moet nog leren (voor het proefwerkweek) en moet morgen avond oppassen! Het feestje word vast en zeker wel een latertje (of ja je kunt het ook wel vroegertje noemen) haha! Maar ja nu even over iets anders, normaal moet ik 17 mei weer aan de antibiotica (volgens Groningen) ik heb van hun een paar weekjes geleden een brief gehad, 'Saskia moet voor een opname komen voor een antibiotica kuur', ze kunnen me rug op, daar doet mevrouw Fransen niet aan mee. Dat kunnen ze best wel van de thuiszorg (aanprikken) of als het echt moet, de kinderarts in Almelo! En de antibiotica kan de apotheek wel 'gewoon' leveren, Oke ik weet dan nog niet welke antibiotica maar het ozu wel gewoon kunnen! Mama moet dinsdag bellen naar Groningen wat daar nu de bedoeling van is, want ik ga echt niet voor 3 weken naar Groningen als ik het thuis ook kan. Maar daar hoor ik dinsdag meer over.
zo dat is eruit, hahah, nu heb ik niet veel meer te vertellen! Alleen nog maar dat ik nu best moe ben, en nog moet leren pff val zeker met boeken en al in slaap!
Jullie horen weer van me als ik iets weet,
Heel erg veel liefs Sas!

1 opmerking:

  1. Hej meid,

    Fijn dat het zo goed gaat met je!
    Ga zo door meis..
    Ja en wat betreft die PAC, ik hik er altijd vreselijk tegen op! Maar als die naald er eenmaal inzit.. ben ik weer blij dat het voorbij is!! Hihi,

    xx Mell

    BeantwoordenVerwijderen