dinsdag 6 april 2010

Heey allemaal,
Was ik weer even! Hoe is het met iedereen?
Wat vinden jullie nu van de nieuwe look van mijn blog?
ik zelf ben er trots op, lekker zwart en paars, (paars is mijn lievelings kleur)
en zawrt staat er gewoon mooi bij vind ik!
Maar nu even iets anders.... school....
het was erg rustig vandaag! zenuwachtig maar rustig!
Heb economie gehad vandaag en is naar mijn idee wel goed gemaakt...
En we (Maaike, Naomi & ik) hebben mondeling Engels gehad!
Jaaa is ook best goed gegaan mijn cijfer ligt tussen de 6 en de 7....
dus Sas is wel blij... morgen Nederlands en donderdag Biologie (wat echt veel is).
Maar ja zou vast en zeker wel weer goed komen!
Ben ook weer gezellig naar stage geweest, was echt super leuk!
Had is het begin wel last van mijn benen maar is na 2 a 3 uurtjes wel weg gegaan!
Nu, na de therapie (samen met mijn paps natuurlijk) kan ik ze weer goed voelen! hahah, gelukkig maar heb ik ook nog IETS gedaan hahah goed teken zeg ik dan maar!
Nou mensen ik ga er weer even vandoor, moet nog even paar dingen doorlezen van Nederlands..
Tot snel dan maar, liefs van Sas...
x x x jes(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten