donderdag 29 april 2010


28.04.2010 om 21.15








29.04.2010 om 9.24 en zo ben je er weer lekker optijd uit!









Hahah, hoe is het met iedereen?
Hier gaat het redelijk, men ribben doen al niet meer z'n pijn en het heosten is er nog wel! Heb gister mijn longfunctie gehad, en het is 55% en de vorige keer 57%, dus niet veel verschil gelukkig! Gister avond naar mijn examenfeest geweest samen met Steff, was zooooo fuking druk, je kon haast geen poot trekken! Ben ook weer optijd naar huis gegaan 12 uur.. en om half 1 lag ik in bed!:D En er weer lekker optijd uit zoals je kunt zien op mijn foto;) Hahah!
Vandaag weer naar het ziekenhuis, voor de 3e keer al weer!
Vandoor worden er longfoto's gemaakd, en dan weer lekker naar huis, school bedoel ik!
We hebben vandaag onze echte laatste les dag!
Juuuuuuuj en dan einderlijk examens, ben er al druk mee bezig!
Engels en nederlands hoeven we haast neit te leren! (leesteksten)
En bio ben ik al begonnen, economie nog en wiskunde! Ach mensen dat komt wel goed! Ik geloof er in! haha, nou mensen ik moet ervandoor,
de antibiotica is er bijna door, moet hem even doorspoelen (gelukkig mag ik dat zelf doen), en dan omkleden en dan ziekenhis! nou doei doei
tot snel x x x

1 opmerking:

  1. Hehe, goedzo die positieviteid van school!!
    Tuurlijk ga je je examens halen mop.. Kan niet anders!!

    Denk aan je mop..
    Sterkte met je AB, ennuhm Nice PIC!

    Knuff-kuss Mell

    BeantwoordenVerwijderen