dinsdag 27 april 2010

Heee allemaal!
Pff.. toch antibiotica..
Strak om half 5 naar Almelo toe en dan een longfunctie blazen..
Ben erg benieuwd wat daar uit komt..
En dan tegen 5 uur aan prikken en lekker naar huis!:$ Pff het is wat..
Maar ben erg eigenlijk heel erg blij mee..
Word Sas snel weer beter, en is Sas klaar voor het examen!
Ik ben net ook nog naar stage geweest, om te zeggen dat ik helaas vandaag niet kon komen! Had voor de kids wat lekekr mee genoemn en natuurlijk voor mijn begeleiders ook wat, nu moet ik bellen wanneer ik kom, want de kids hadden nog een kleinigheidje voor mij!(L) Sooo sweet! Maar nu moet ik nog een keer terug..
En school ging wel goed, erg kort, en erg moe!
We hebben met NL lekker een ijsje gegeten! Wat ons beloofd was!
Morgen lekker korte dag, en savonds (als ik klaar met de AB ben) gezellig uit!
Als ik dan nog niet te moe ben!:O Pff moe zijn is echt klote, je kunt bijna niks!
Mja Sas ik optimitiesch, ik ga gewoon morgen naar het examen feest samen met Steff!(L) Alleen morgen kaartjes halen! Haha,
nou mensen ik spreek jullie snel weer, ik ga even slapen!
Veel liefs en dikke knuffel Sas!(L)

1 opmerking:

  1. Ja voor jou ook lekker klote meid!!
    Knap maar gauw weer op.. DAT MOET, PUNT UIT.

    Bij mij, is het afwachten. Ik heb geen flauw idee wat er nu verders gaat gebeuren. Je hoort het zodra ik meer weet!

    Kuss

    BeantwoordenVerwijderen