maandag 26 april 2010

Haaai iedereen,
Hoe gaat het? hier klote!
Sinds gister zere ribben, begin meer te hoesten en ben verschrikkelijk moe!
Kan de heledag wel slapen, maar dat moet niet..
kan savonds dan niet meer slapen!:O
Vandaag toch naar school geweest, men eerste echte examen: zorg en welzijn!
Opzich volgens mij wel goed gegaan paar kleine foutjes maar dat had bijna iedereen!
Afwachten of ik daarvoor geslaagd ben of niet!
Mama heeft vandaag naar het ziekenhuis gebeld, vanmorgen al om 9 uur!
Maar nu is het 5 over half 7, en we hebben nog niks gehoord van de kinderarts:O!
Pff wat een pokkezooi, heb over 3 weken men andere examens en ik wil dan niet aan de antibiotica zitten, en een antibiotica kuur duurd ongeveer 2 en een half tot 3 weken!
Pff, en zolang kan ik echt niet meer zonder! Wat nu...?
Gewoon antibiotica? Of wachten.. dan wel de risico om nog zieker te worden, maar ik wil echt niet met de examens aan de antibiotica zitten, meestal word het dan wel dat ik pas tussen 10.00 -11.00 uur op school ben.. en dan hebben we er al bijna een examen op zitten! Pff... hopen dat hun dan morgen terug bellen, anders word het mischien wel Groningen ofzow anders weet ik het ook niet!
Nou mensen ik ga er vandoor,
straks lekker even douchen, en dan heerlijk naar mijn bed toe!:O
Heel erg veel liefs en dikke knuffel Sas!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten