woensdag 14 april 2010

Haaaai iedereen!
Hoe is het daar? Hier gaat het opzich wel goed!
Het gemis van Kismo is er nog steeds verschrikkelijk erg,
Ik niet alleen maar pap, mam, pascal Bommel! Pff aan Bommel kun je het goed merken!
Zijn brokjes worden niet echt veel minder! Dat gaat niet zo snel jammer genoeg!
Kismo vergeten we nooit, vandaag van pap en mam gehoord dat ik, als ik op me zelf ga wonen, een nieuwe kat krijg!!! Ben daar zo happy mee! *Smile* *Smile*
Maar dan echt een kat met 'goede' papieren en stamboom!
Kan me er zo op verheugen, maar nu de naam.....
Het is dan een grote kans dat hij/zij dan ook Kismo heet, en zoals we Kismo ook
wel een noemen, Poes! Dat weet ik dus nog niet.. Of als iemand ideeën heeft...
Let me know..! Morgen lekker lekker korte dag, tot 14.15 naar school, en dan om 16.10naar therapie.. Weer gezellig met Sabine kletsen!:D Die is een hele tijd afwezig geweest i.v.m. zwangerschap!:D
En vrijdag al weer lekker korte dag dan lekker om 12.00 uur vrij!:D Zo Chill!:D
Dan lekker weekend! nou mensen,
Ik ga maar weer eens, strakkies lekker naar mijn bedje toe!
Erg moe, pff het was me het dagje wel weer!
nou mensen, tot snel!
Veel liefs en dikke knuffel Sas!(L)

1 opmerking:

  1. Ja schat,

    Kismo vergeet je niet zo snel. Daar kunnen maanden over heen gaan..
    Ja dat is wel super leuk hé? als je op jezelf gaat en dan een katje krijgt! Maar wat de naam betreft, ik zou persoonlijk je nieuwe katje nooit de naam geven van je vorige katje. Juist omdat je Kismo wilt herrinneren zoals hij was. En anders ga je je nieuwe katje enorm vergelijken met Kismo zelf. Ja meis, je moet het natuurlijk altijd zelf nog beslissen.. maar lijkt me leuker als je een Nieuwe naam bij je Nieuwe katje doet!!

    Wat dacht je van.. Dodge? Dior? Bentley? Tenzei het een vrouwtje wordt.. let me know!

    Kuss Melanie!!

    BeantwoordenVerwijderen