maandag 12 april 2010

deze foto is precies vorige week gemaakt!!! Lieferd slaap zacht! Ik vergeet je echt nooit! Je bent mijn mannetje!
GODVERDOMME!!!Kismo is vanacht overleden!
Ben zo verdrietig!!! Hij is vanacht in zijn slaap overleden..
Hij heeft een hartaanval gehad! Ik mis hem nu heel erg..
Heb zijn halsbandje bewaard! Vanmiddag brengen papa en ik Kismo naar de dierenarts!!
Godverdomme mijn mannetje is maar 4 jaar geworden! Maar zo is het leven wel..
Hard.. Te Hard.. Pff nu nooit meer miaaauw als je een keer niest, want dat deed ie! op deze foto ---> is hij overleden, het lijtk net of ie echt slaapt!
Nooit meer gerace in huis samen met Bommel! Mensen het leven is oneerlijk!
Pff... Kismo ik hoop dat je het fijn hebt in de hemel, want daar hoor nu nu zeker te zijn! Ik hoop maar dat ze genoeg brokjes hebben want je ad ons het oren van de kop! Ik spreek jullie snel weer!

Liefs.. x x x

2 opmerkingen:

  1. Ach nee, pas 4 jaar, dat is wel heel jong. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je vriendje.


    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej lieverd,

    Wat ongelooflijk klote is dit zeg!
    4 jaartjes maar, en dan al moeten sterven..
    Ik wil je ondzettend veel sterkte wensen met het verlies van je aller liefste vriendje kismo!! Meis, als er wat is.. je kan bij me terecht oké? Dat moet je weten! Ik weet als geen ander als je beste vriendje overlijd.

    Denk aan je meis, kop op hé..
    Maar neem vooral wel je momenten om GOED verdrietig te zijn hoor. Dat is zó belangrijk!!

    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen