vrijdag 9 april 2010

Zooo het eten is al klaar ja ja, sas heeft voor paps en mams weer eens spaghetti gemaakt, en heb al lekker de beneden verdieping gestofzogen!
Straks nog mijn kamertje stof vrij maken, want begin erg te hoesten smorgens...
Dus is wel weer nodig terwijl ik het vorig week al had gedaan maar ja iedere week dus even met een doekie er door..Nou verder gaat het hier nog steeds erg goed, ik zit lekker in het zonnetje, en het is lekker warm! Straks hondje even uitlaten, dat vind ie altijd wel leuk! Nou dan ga ik maar eens even weer!
Heb nu niet veel meer te vertellen, owja mijn schatje komt vanavond weer en blijft weer gezellig slapen! Morgen hapjes maken voro opa en oma, Ja die zijn al weer 40 jaar getrouwd! Pff... Schatje we hebben nog even te gaan!
nou mensjes, tot snel!
Heel erg veel liefs sas!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten