donderdag 8 april 2010


Hieper de piep hoera vandaag is Kismo 4 jaar:party:!!
Hallo allemaal, hoe is het?
Hier gaat het erg goed, ja ja heb al lekker weekend!!
De toetsweek zit er al weer op, nu weer aan het leren voor Engels!
Heb maandag een PW die ik maanden geleden gemist heb in verband met het ziekenhuis!! Dus dat moet ook maar even gebeuren! Ben ik daar ook vanaf! Verder is er in Tubbergen niet veel gebeurd! Vandaag na school moest ik eerst even boodschappen doen, en kwam Manu & Joelle tegen! Daarna zijn we even naar de opticien gegaan in verband met Joelle's ogen! Ja ze heeft een brilletje! Staat haar zoooo leuk! Echt omk verliefd op te worden, oke dan ben ik al maar nu nog meer hahah!Zelf wil ze niet zo graag een brilletje, maar omdat ze veel hoofdpijn had en het lezen ging niet helemaal goed ging met haar ogen! Maar het komt wel goed, het staat echt heel erg leuk! Manu had Joelle naar school gebracht, en zijn met zn 2en even naar het drop gegaan, Manu heeft een leuk rokje gehaald met een shirtje! En ik heb er 2 ringen bij!
Nu nog 2 vingers en dan heb ik bijna mijn handen vol hahah;) Op mijn pinken na dan!
Ik heb nu samen met Manu ook een ring(L) Zuster liefde denk ik dan maar hahah!
Nou ik moet er maar eens weer vandoor, moet vanavond in men ééntje naar fysio! Papa moet morgen.. wel jammer maar niks aan te doen! Vanavond nog even maar Manu toe, bakkie thee drinken en kwebbelen over van alles! Nou ik srpeek jullie snel weer!
Veel liefs en dikke knuffel Sas!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten