dinsdag 18 mei 2010

Juuuj voor biologie heb ik zoewiezo al een voldoende!
I'm zo happy! Hahah, heb het net nagekeken!
van de 63 punten heb ik eer 44! Dus wel voldoende!!

Nou ik wou eens beginnen!
Haaai iedereen, hoe gaat het, met mij wel redelijk!
Bene wel erg moe door het examen, maar dat komt wel goed!
Vrijdag heb ik wiskunde, en daar maak ik mij wel zorgen om!:S
Dat wordt hem denk ik niet, maar niks aan te doen, heb een compensatie punt dat scheelt!:D Oeh ik is blij haha! nederlands heb ik na mijn idee ook goed gemaakt!
Kon hem nakijken maar heb heb niet overgeschereven!
Van de 50 punten heb ik er zowiezo al 25, dus een 5;) Hahah! Afwachten!

Dit word maar een korte blog, ik wil zo even lekker tv kijken en rusten!
En ja ben van de antibiotica af, maar heb pretnisolon gekregen!
Heb een virus opgelopen, dat is wel duidelijk nu!
Nog steeds aan het hoesten en ja de longfunctie is niet gestegen, daarom nu ook pretnisolon! De FVC zat 10 mei op 66, en 17 mei op 65. dus iets omlaag, de FEV 1 zat 10 mei op 51% en nu 17 mei ook nog op 51%! Ik hoop maar dat de pretnisolon aanslaat!
I Cross my fingers!

nou tot snel!! Toedels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten