woensdag 19 mei 2010

Hee allemaal!
Ik kan vandaag voor het eerst zeggen dat ik me beter voel!
Nu hoop ik natuurlijk ook dat dat met de cijfers klopt!
Anders weet ik het ook niet hoor haha! Het gaat om hoe je je voelt zeg ik dan maar!
Hoe gaat het met jullie? Ook zo aan het genieten van het lekkere weer!

Ik echt wel, ben lekker druk geweest! Bijna alles schoon gemaakt!
Van boven tot beneden gestofzogen, alles afgestoft, naar de winkel, nog een naar de winkel, naar de apotheek voor creon (bijna op), nutri in mijn kast gepakt, morgen nieuwe gestellen was ik net vergeten, bommel uitgelaten, koelkast georderd, schoongemaakt en was in wasmachine doen, ophangen, nieuwe was in wasmachine, ophangen en vouwen en nog eens was in wasmachine doen en dat hangt nu ngo buiten en nu........ RUST!! Ben nu wel erg moe... Maar ben blij dat het beter gaat!(A)

Fysio ging gister ook wel goed, saturatie was nog niet zo heel laag 90% met zuurstof! Dus kan nog net;) Ik mag niet onder de 90% dat is tenminste afgesproken met Groningen! Volgende week even naar Almelo heen voor controle, ben zoooo benieuw of het nu klopt met hoe ik me voel! I cross my fingers!

Zo ik ben wel even klaar met deze blog, mijn schatje komt zo! Die heeft zijn examen achter de rug! En is wel redelijk goed gegaan! Nu moet hij wachten op de uitslag! Vrijdag heb ik (zoo geen zin in) wiskunde! Oeh.. ik denk dat ik die niet goed ga maken! Denk ik, maar ikz ie wel!

Nou ik spreek jullie snel weer!
x xx x!(L) doei doei toedels!

1 opmerking:

  1. Ha Saskia, fijn dat je je beter voelt. En ja die cijfers.... is niet altijd belangrijk. Ik vind dat je vandaag veel gedaan hebt, ik werd al moe toen ik het allemaal las. Soppen, boodschappen doen, koelkast etc pfff dan ben ik ook aan het eind hoor.

    Groetjes en succes as vrijdag met de wiskunde, Els

    BeantwoordenVerwijderen