donderdag 20 mei 2010

Zóóó en nu de waarheid,
Ben kapot! Vanmorgen banauwd wakker geworden!
Heb gister toch te veel gedaan! Ik denk dat dat komt door de pretnisolon!
Daar krijg je wel zooo veel energie van, maar als je je energie verbruikt hebt kun je ook helemaal niks meer! Gister avond met mams naar manu geweest, ging wel redelijk 5 a 8 minuten wandelen maar zo aan het piepen/kraken niet normaal! Gister tegen half 10 al naar bed gegaan! En ja wel hoesten, maar de nacht verder wel goed doorgekomen! En vanmorgen meteen medicijnen gehad (zo benauwd!!) En nu gaat het gelukig wel weer, maar ben wel moe! Heb ook al een uurtje geleerd, voor wiskunde!:S Klote vak! Het moet, we zien wel hoe het gaat!

Vanmidaag niet veel te doen, mijn schatje komt vanavond niet:(
Hij moet bezig met zn kamer, papier werken op orde brengen!:O!
haha, heb ik ook al gedaan, heb alle spullen van nederlands al weggedaan!(L)
En bio ook al!(L) Ben zooo blij dat ik die nu achter de rug heb!
haha, nu wiskunde, economie en engels nog!(A) En dan kan sas tas buiten hangen of..?
Afwachten, spannend!

Nou ik laat snel weer horen!
Kussjes, en veel liefs!

x xx x!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten