vrijdag 21 mei 2010

Oke, hier zijn we weer!
Wiskunde examen net gehad!:O Pff wat was die moeilijk! Meot wel een beetje massel hebben om voor dit vak geslaagd te zijn! Je kunt zowiezo 73 punten krijgen en wat ik al uitgerekend heb heb ik er 35... Das net neit een 5,5! Afwachten, I cross my fingers! Verder neit veel gedaan, ben nu lekker alleen thuis! Mama op het werk, en papa fysio!:D Pascal stage! Dus lekker alleen muziek hard en computeren! hahah! Vanavond lekker pizza eten! Chicken!!! Maa die is lekker! (A) En natuurlijk even lekekr douchen en zonnebanken! Morgen is de laaste dag voor de pretnisolon! Begin bol te worden!:O Niet om te lachen! Ik hou wel wat vocht vast nu, en weetje.. mijn broeken zitten erg ruim.. Ben ik nu weer afgevallen omdat ik me niet lekker voelde!?
Ik hoop zo van niet! Nog meer eten!:S Dat kan ik niet.. haha! Dodnerdag gaan wij weer voor controle naar het ziekenhuis! Ik hoop zo dat mijn longfunctie omhoog is gegaan! Anders weet ik het ook niet! Afwachten of de pretnisolon helpt!
nou ik ga er weer even vandoor, ben kapot! Energie is nu wel op na het examen van vandaag!

nou mensen was weer gezellig om even bij te kletsen!
Kussjes en dikke knuffel!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten