zaterdag 8 mei 2010





Heee Allemaal!
hoe gaat het? Hier wel goed!
Gister gezellig met mij schatje naar zijn oma geweest!
Hebben daar even gezeten, boterhammetje gegeten met een kopje thee en even gezellig gekletst! En natuurlijk zijn we ook nog even naar de stad geweest!
We hebben een heeel leuk t-shirtje voor Bommel gehaald--->
Leuk he? Wij vonden zelf van wel, er staat op 'Bitches Love me' een goede tekst voor bommel dus! Haha, verder hebben we eigenlijk niet veel gehaald, ja Steff nog Boxers en een zonnebril! Meer niet, zijn we gezellig naar huis gegaan! En heb ik bij hem en mijn schoonouders gegeten! Wat erg lekker eten! Helaas zijn vandaag hun hondjes Max en Chika (Jack Russels) ingeslapen! Ze waren allebij al redelijk oud, en waren ziek! Het zat eraan te komen maar niks aan te doen! Na de zomer krijgen ze wel een nieuwe hond! Waarschijnlijk een boxer, of een ander 'merk' haha! Maar dat duurd nog even!
Nu ben ik lekker even alleen thuis, vanacht heeft Steff bij me geslapen! En moest vanmorgen ook weer werken! Heb het huis al lekker schoon incl. wc's, slaapkamers en badkamer! en natuurlijk de hele benden verdieping! Pff nu lekker een kopje koffie (ondertussen in deze blog al de 2e) dus dat word vanavond niet slapen! hahah!
hoeft ook nog niet, vanavond eerst lekker ven uit, (discotheek) gezellig met Pascal (broer) en Steff(L)(A) Word gezellig! En dan blijft Steff weer slapen:O(A)
Nou ik ga er maar weer eens vandoor, ik wou 'Er komt een vrouw bij de dokter' kijken!
Maar dan wel op de computer, want kweet nie hoe de DVD speler werkt!:$ nee niet blond maar er zijn zoveel kabels en frutsels! Dat laat ik wel aan paps over!
Nou mensen, tot heel snel! En nog een fijn weekend!(L)
Liefs en een dikke knuffel Sas!(L)

1 opmerking:

  1. Haahahaa,,, COOL DAT SHIRTJE!!! :D

    Dikke lol..
    Ik denk aan je meis

    En ohjaaa, die foto van met jou en steff is inderdaad heel mooi!! LIEF!!

    BeantwoordenVerwijderen