donderdag 6 mei 2010

Zooooo was ik weer even!
Heb niet veel te vertellen dus dit word een niet al te lange blog!
Hoe is het met iedereen? Hier gaat het iedere dag beter!
Heb onder tussen al te horen gekregen dat het geen longontsteking kon zijn!
Maar de rest weten we nog niets van..
Lekker hoor zn weekje vakantie! Lekker niks doen, alleen beetje huishoudelijk werk en leren en lekker niks doen! Pff wat genieten!! Hoe zal dat toch zijn als ik mijn examens heb gehalld NOG langer vakantie:O Waaaaauuuw! SUPER!!!
Vandaag moest ik voor mama een mamadag kado halen!
Ik, Pascal, Manu en Steff hebben samen gedaan! En hopen dat ze het leuk vind!
nu moet ik zaterdan nog even iets iets kleins voor mijn schoon mama halen! Dat vind ik wel net zo leuk! Heb al een heel lief leuk kaartje! Net zoals voor mama!(A)
OWjah ik ga zzondag met mijn schoonfamilie brunchen!!! ZOOO LEKKER Hahah!
We gaan al optijd wel dus ik moet maar even met de thuiszorg overleggen of ze iets eerder kunnen komen net zoals zaterdag want dan ga ik samen met Pascal en Steff naar bays toe (discotheek)! Het is was, leuk dat ze dan aan mij moeten aanpassen! Hahah!
IK HEB blijkbaar MACHT! Vandaag ook naar de bank geweest ivm onze spaarpot:O Ons varkentje!!Hij is helemaal leeg:O (wij doen daar al het mot (klein geld €0,01 , €0,02 , €0,05 cent zit er alleen in) in! En het was €45,89,- Waauuuw veel zeg in ons varkentje! Nu over nieuw sparen! Ik ga er weer even vandoor, moet nog leren:S voor Bio en Economie! HEB ZIN IN HET EXAMEN! Hahah ben volgens mij de enigste die zoiets zegt of niet!? Hahah nou mensen tot snel maar weer! Heel veel liefs en dikke knuffel Sas!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten