maandag 3 mei 2010

You are the one that I want, Born to be alive, I'll be missing you,All that she wants, Don't worry be happy etc.
Onder dit muziek en veeeeel meer typ ik deze blog maar weer eens!
Hoe is het dan met iedereen? Hier gaat het wel redelijk goed al zeg ik het zelf!
Gister weer laat naar bed gekomen i.v.m. antibiotica (AB), vanmorgen om 8 uur er weer uit! Ben weer eens door Bommel wakker gemaakt, best wel leuk door een hond gewekt te worden! Ben je tenminste wel meteen wakker! Om kwart voor 9 kwam de thuiszorg en om 9 uur zal ik aan de AB, na de AB (rond half 11) meteen gaan douchen! Pff douchen was het haast niet, op de kop hangen en haren wassen, want de PAC mag natuurlijk niet nat worden! Shampoo er in, uitwassen, crémespoeling in, uitwassen afdrogen! Dat was het douchen!! Hahah, maar ondanks dat is toch de tegraderm los gegaan door de hitte/vocht! Meteen verschoont want dat moet wel goed zitten! Alles goed schoongemaakt, lekker opgefrist (met alcohol) en nieuwe gaasjes er onder gedaan, en natuurlijk weer tegraderm op gedaan! Klaar is kees, tegen 12 uur gezellig met papa en mama broodjes gegeten! Met heerlijke Jam, en vis!!!:$ Smile mmmm dat is lekker!;) Tegen 1 uur ben ik naar mijn schatje gegaan, daar gezellig gezeten! Lekker een kommetje kippensoep gehad! En we zijn samen even naar de apotheek gegaan, want ik had nog veel naaldencontainers staan en nog recepten (emla en creon) die weggebracht moesten worden! (heb het bijna op). Morgen moet ik weer nieuwe 'bolletjes' (Easy pupms) ophalen en dan de rest natuurlijk ook, als het klaar is! Zoniet is het er donderdag!! We zijn nog even naar men huisgegaan! Niks doen en mijn schatje moest al snel weer weg:( Hij moest werken!:O BORING!!! Hahah! Nee, het moet! En toen heb ik mama maar verveeld, (ja mensen dat kan ik goed) hahah, ik was lekker aan het zeuren over een kat/poes die ik echt heeeeeel graag wil! Want ik was naar kittens aan het kijken op marktplaats! Ik zie zooo veel lieve kittens, ze zijn allemaal heel lief! HEBBEN HEBBEN HEBBEN!!!! Maar nee, het mag toch nog niet!! Als sas uit huis gaat mag sas er een uitzoeken van paps en mams! Maar dat duurd nog heel lang!! *Snik Snik* Niks aan te doen! nou ik vind het wel goed geweest met deze blog, ik ga strakkies weer aan mijn sapje hoe mijn schtaje dat zegt! Aan de AB! Nou mensen, heel erg veel liefs en dikke knuffel Sas!(L) x x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten