vrijdag 18 juni 2010

EINDERLIJK!!!

Haai iedereen,
Zo ik heb mijn eerste diploma bijna binnen! Wat klinkt dat fijn, diploma! Oke strik-diploma, A B C Diploma.. Maar VMBO Diploma... Dat klinkt het beste.. Ben zooo blij dat ik het meteen heb gehaald! Van de 93 leerlingen hebben het 90 leerlingen meteen gehaald! 3 leerlingen moeten nog een her doen, en dan lukt het hun ook wel! We hebben hier thuis al een klein feestje gehad (pa, ma, Pascal en ik)! Nog niet zo groot Maar komt nog wel, Pascal, Stef & ik hebben nu een diploma, op naar de volgende! Nog 4 jaartjes school en dan ben ik klaar! Dan ben ik 21-22 jaar en dan vind ik het wel goed geweest! Heh heh, einderlijk! Na 9 weken gemiste te hebben in het begin (het belangerijkste) ben ik nu echt zooo blij! IK HEB BIJNA MIJN DIPLOMA!!! 5 juli is mijn uitreiking! Pascal heeft 29 Juni zijn uitreiking en Steff 6 Juli! Kort na elkaar, maar dat is wel leuk! HET FEEST KAN DAN ECHT BEGINNEN WANT HET DILPOMA IS DAN BINNEN! Vakantie, nu al.. Alleen nog dilpoma tekenen en ophalen! Wanneer ik dan in Almelo moet beginnen hoor ik vast en zeker nog wel.. heb er best zin in een nieuwe begin .. Mag ook wel weer, zoveel dit jaar meegemaakt, nu mag het wel goed gaan! Morgen ga ik samen met papa, mama & pascal naar de stad in Enschede! Hun gaan voetbal kijken en ik...... ik ga SHOPPEN!! Heb geld gekregen van pap en mam voor het slagen en daar kan ik mooi kleding etc. voor halen! Maar eerst, vanavond bij mijn liefje slapen! Gister hadden we 11 maand! Kreeg gister nog zn lief smsje van hem!(A) Hij is zoooo lief, Ben helemaal verliefd!!(A) Hihi... *smile* *smile* nou ik ga nu maar weer eens, moet even omkleden! Moet naar therapie heen! Gezellig.. Nou tot later! En jullie horen nog van me! doei doei x x x !(L)

1 opmerking:

  1. Jaaa ongetwijfelt horen we van je! In april heb je maarliefs 20x geblogt.. Wat zal het deze maand zijn? Als je dat recort wil halen moet je wel effies door blijven bloggen hoor! Haha.. Nee maar effies zonder dollen.

    Gefeliciteerd met jullie 11 maanden samen zijn.. Geniet er maar lekker van!

    Kuss Mell

    BeantwoordenVerwijderen