woensdag 23 juni 2010

Zoo, hier was ik weer!
Ja Mell ik ga net zo lang door, tot ik niks meer te lullen heb haha!
Zaterdag, 19 juni ben ik samen met pap, mam en Pascal naar Enschede geweest!
was een erg, leuk en gezellig dagje! Te kort eigenlijk haha, pap, mam en pascal hebben op de schermen voetbal gekeken en ik ben in mijn uppie de stad ingegaan, heb 3 broeken gekocht! Had van pap en mam geld gekregen voor het slagen dus gingen we mooi de stad in.. heb 1 donkere broek, ik witte en een 3kwarts bruine broek gekocht! Toen was het al weer tijd om wat te eten, want honger was er na het shoppen wel.. Dus hebben we heerlijk een bakje patat gegeten, en een toetje na natuurlijk! En wat dacht je... een heerlijk Van De Poel ijsje!
Mmm die was lekker! Met het bakkie patat was ik als laatst die het op had en wat dacht je.. met ijsje had ik het als eerste op!! Haha was echt heerlijk! daarna zijn we ook naar huis gegaan want alle winkels gingen dicht! Dat weekend heb ik verder ook niks gedaan! Heerlijk genieten van de vakantie!

Maandag moest ik weer naar het ziekenhuis heen voor controle, eerst longfunctie die was gestegen met 1% juuuuj iets hoger, beter als lager denk ik dan maar! haha, en de kiderarts was er toch niet helemaal trots op, omdat het beter kon! Maar hij zei misschien heeft het gewoon wat tijd nodig om het te verbeteren! Nu mag ik over 6 weken weer terug komen, dus dat duurd nog even!

Dinsdag naar Almelo met Steff geweest, even naar de stad! Lekker lopen en niks doen. We hebben lekker gegeten en mensen gekeken wat echt leuk is! En sa]vond naar fysio geweest, oeh mensen ik ben zoo trost op mezelf, ik heb natuulijk met pauzes 6, ja mensen 6 minuten hardgelopen!!! Saturatiemeter heb ik niet gebruikt en zuurstof wel, ten eerst wou ik het al niet, omdat ik moet stoppen als ik onder de 90% kom.. en ten 2de was de batterij leeg..! Maar ben echt trost op mezelf! Donderdag (morgen) ga ik weer naar fysio, en dan kijken hoe het met saturatiemeter is! Ben zoo benieuwd! En ik ga absoluut niet luisteren na dat regeltje, dat ik moet stoppen onder de 90%, nee ik wil kijken hoever ik zonder dat regeltje kom.. pff regeltjes ook altijd;)

Vanmorgen om kwart over 8 wakker gemaakt, heerlijk druk geweest! Bommel uitgelaten, konijnenhok schoongemaakt, auto grondig schoongemaakt, was ophangen opvouwen, straks nog beneden stofzuigen en kasten opruimen! Best lekker als je niks te doen hebt! Haha muziekje op, en aan het werk! Maar ik dacht eerst even wat typen, want wou even alles zeggen;) Anders vergeet ik het ook zo weer! vanavond even een uurtje tot 2 uurtjes bij Manu oppassen! Want die gaan laminaat bekijken... gezellig alleen met de kids.. nou ik ga maar weer even aan het werk, ben wel klaar met typen! Tot snel dan maar weer kussjes en veel liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten