zondag 27 juni 2010

Haaai was ik weer!
Ben gister samen met Steff, manu en pascal naar TMF Awars in Enschede geweest! Was echt zoo geweldig! We zijn om half 12 weggegaan vanuit manu´s huis! Zijn we op die fiets naar Almelo gegaan want er rijden snachts geen bussen meer, dus moesten we op de fiets! Zijn we vanuit Almelo naar Enschede gegaan via de trein, erg druk natuurlijk! Daar aangekomen zijn we even de stad ingegaan! Daar heb ik even andere schoenen gehaald want ik liep op verkeerde schoenen! Stom, maar had niet veel anders, hebben we lekker wat gegeten in de stad, en zijn we tegen half 4 naar het volkspark gelopen, verschrikkelijk druk maar wel gezellig! Toen we binnen waren werden onze (manu en mijne) tassen onderzocht! Wij zijn meteen naar het TMF Mainstage gegaan want daar kwamen de mensen die wij graag wouden zien... Er was ook nog de Superchartstage en Dancestage.. bij de Superchart hebben we Gabriella Cilmi gezien.. En de rest hebben we bij Mainestage doorgebracht! Tegen half 11 zijn we daar weer weggegaan we moesten nog terug lopen naar het station. En daar was het ook heel ergd ruk want iedereen ging naar huis toe! hebben we in Almelo op het station nog wat gegeten! We hadden honger en zijn tegen 12 uur naar huis gefietst! Manu en Pascal zijn doogegaan naar het Cafe! En Steff en ik zijn naar huis gegaan, Steff moest weer om 11 uur beginnen met werken, dus de wekker ging om 9 uur af.... nou mensen ik heb mijn foto's op hyves gezet! ' Saskiafransen.hyves.nl kun je zo aanklikken bij mijn site's ---->' kijk daar maar naar de foto's! Sommige staan er niet zo mooi op, maar het was bestt druk dus je werd steeds aangestoten!!! Zoo vervelend, maar we stonden we bijna vooraan!! Haha, nou mensen ik ga er maar weer even vandoor! Heb niet veel meer te vertellen! en owja dit waren de uitreiking's uislagen van TMF Awards:
WINNAARS TMF AWARDS 2010

BESTE LIVE ACT - Kane
BESTE VIDEO - The Opposites ft. Sef & Gers – Broodje Bakpao
BESTE MAN - Jan Smit
BESTE VROUW - Esmée Denters
TMF BORSATO AWARD - Waylon
TMF SUPERCHART AWARD - The Opposites ft. Sef & Gers – Broodje Bakpao
TMF PURE AWARD - The Opposites
TMF DANCE AWARD - Tiësto


Tot snel dan maar weer, kussjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten