vrijdag 4 juni 2010

Haaai iedereen!!!
hoe gaat het? Hier gaat het goed!
Ben nu al bijna 4uurtjes aan het oppassen!
tot wanneer weet ik zo niet, maar ze hebben een bruiloft dus kan laat worden!
Vanavond lekker naast mijn vriendje slapen! En morgen ook weer! Hahah! Ow ah, mijn schatje en mijn broer zijn geslaagd!! Goed he! Vind zelf van wel! Nu ik nog hahah... afwachten! Donderdag met men zus naar de stad geweest, ja ja op de fiets!! wel zwaar maar ben heel terug gekomen! Pff wat een eind zeg als je dat niet vaak doet maar het is goed gegaan! pff weet echt niet veel te vertellen, ben nu echt moe!
Dus denk zo even lekker op de bank slapen!!:$ Nou ik spreek jullie snel weer!
Veel liefs en dikke knuffel!

P.s dinsdag controle ziekenhuis! En laatste dag AB!!! GELUKKIG!!

1 opmerking:

  1. Lieverd wat goed zeg van je broer en steff hun examen! Toppie man, jaaaa nu jij nog inderdaad! Nou kanjer, ik denk aan je!

    Oppasse nog, xxx Mell

    BeantwoordenVerwijderen