dinsdag 8 juni 2010



Bommel voor metamorfose!



Bommel na de metamorfose!

hihi lif he? vind zelf van wel!
Nou haaai iedereen, hoe gaat het?
Hier goed, nee, uitstekend! Einderlijk na 6 weken! Vandaag (om 16.30) controle ziekenhuis/kinderarts en longfunctje blazen! Hopen dat het hoger is of gewoon het zelfde! Oeh.. spannend! Hahah! Gister vroeg dag, moest mijzelf aansluiten voor antibiotica en om kwart voor 9 moest bommel bij de trimsalon zijn! Haha, vind hem zooo lief geworden! Heb hem eerst wel uitgelachen, maar hij is zoo lief nu! Na 3 uurtjes heb ik bommel weer opgehaald! hij was zoo blij dat ie daar weg mocht haha!
Maar over 4 maandjes weer! Haha! Savonds is mijn schatje nog even langs geweest! Even hallo zeggen!(A) We hebben al bijna weer 11 maand! wat gaat de tijd toch snel! ben zooo blij met hem!

Vanmorgen wakker geworden en wat denk je..? Heb eitjes bij mij vissen! Belle en
blub! Hopen dat het wil, maar denk het haast niet! Het zjn goedvissen en daar is dat moeilijk bij in een 'gewone' kom! Afwachten! Anders wordt Sas ook beetje mama! Wat lief! Haha!

Oeh nog een weekje, en dan is de uitslag van mijn examen! Denk het haast wel, maar toch best spannend! Einderlijk van deze school af en aan aan een nieuwe start beginnen! echt gezellig dat zit ik bij Steff op school. gezellig!

nou mensen, krijg net een sms van mams, moet even helpen bij haar werk! Lekker even schoonmaken!

Nou doei doei en laat het weten hoe het is gegaan! Doei doei!(L)
kussjes x x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten