donderdag 10 juni 2010

nou hier was ik weer even! Hoe gaat het met iedereen? Ik heb dinsdag weer controle gehad. Eerst longfunctie! goh wat hadden we geluk.. Normaal was die gesloten om 4 uur, maar we kwamen nog net iemand tegen van de longfunctie om kwart over 4: 'Je moet toch neit bij ons zijn Sas?' -'Ja eingenlijk wel' - 'Oke dan loop ik even mee, we zijn normaal gesloten ivm high tea maar dan gaan we even een spirotje maken' -'Dat zou fijn zijn' nou dus eenmaal aangekomen even wachten ivm ciomputer die traag was en printer moest nog aangesloten worden! Nou spirotje blazen, 3x geblazen! Het kwijm echt uit men tenen, maar helaas! FEV 1 niet beter maar weer iets slechter! Pff, haal je uhet uiterste er uit, valt het weer tegen! Heb je 6 weken aan de antibiotica gezeten... GVD zeggen we dan maar even! Het was nu weer 53%, van de 55% van de vorige keer! Pff, nou, nu nog met deze tegenvaller naar de kinderarts toe.
'Hallo, ik heb een afspraak met Torringa' -'Oke neem maar plaats' -'Oke bedankt'! Even gewacht, en na een tijdje werden we naar binnen geroepen! 'Ja het is idd wat minder, maar hoe voel je je?' -'Ja ik voel me prima, het kan niet beter!' -'oke dan gaan we even luisteren' Nou dat gedaan en het was perfect, dit was echt wel verbeterd! Kinderarts heeft maar even naar Groningen gebeld, want hij wist het niet, of nog een week door met die pokke antibiotica of gewopon stoppen! Nou als het aan mij lag zonder te vragen, meteen stoppen! Hahah maar zo makkelijk is het niet! We gaan wel voor het beste natuurlijk. Na even wachten hebben we te horen gekregen dat ik wel mocht stoppen maar heb wel een verandering in mijn medicijnen gekregen. gewoon weer de ventolin gebruiken ( het dit benauwde weer) en plaats van 80mg Colistin naar de 160mg Colistin. Nou is helemaal goed nieuws, mag einderlijk van de antibiotica af! Savond is door de thuiszorg de naald verwijderd! Nu hebben we weer voor 20 Juli een afspraak om de porth a cath door te spoelen!! Heb savonds heerlijk bij mijn schatje geslapen! Want we moesten er weer vroeg uit.... nu vraag je je zeker af waarom? Je bent toch van de antibiotica af dan kun je toch uitslapen? Nou ja het kan wel... maar omdit kon het deze dag niet! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LIEF He? Dit is nou SCOTT de niewe aanwinst van Frank, Marianne en Steff!(A)
hij is zooooo lief! scott hebben ze vanuit Friesland gekocht! 2 uur in de auto heen en ook nog eens 2 uur teug! Het was me een dagje wel;) hahah
Nou mensen tot heel snel veel liefs Kussjes!

2 opmerkingen:

  1. Ha Saskia,
    Even een tegenvaller dat het iets minder was, maar je voelt je gelukkig goed en dat is ook belangrijk. Het weer is ook niet echt lekker voor ons, warm en vochtig geeft toch altijd wat extra druk op de longentjes.
    Wat een ontzettend lief hondenkindje is dat, zou je toch verliefd op worden.
    Jouw doggie is weer klaar voor de zomer, heerlijk kort.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Lieverd,

    Wat een geweldige kleine puppekindje is Scott zeg!! Vervelend dat het effies tegen gevallen is mop, maar wel fijn dat je je nu weer beter voelt..

    Laten we hopen dat Bommeltje en Scott de grootste vriendjes aller tijden worden!

    Kuss Mell

    BeantwoordenVerwijderen