woensdag 13 oktober 2010

pff, het is wat! ben zoo druk met school bezig.. moet best veel inhalen! Mag rustig aan doen, maar ik wil het af hebben! Anders raak ik nog verder achter, en dat wil ik niet.. heb nu al 3 dingen af! Een werkstuk voor Thema, een gym les voorbereid, en heb een werkproject gezocht omdat ik aan de 160 uur komt komen dit jaar! Heb nu een project (zwemmen met verstandelijk beperkten) en dan kom ik aan de 60 uur! Heb er nu weer een bijgezocht (BSO bij ons in de buurt) en dan heb ik er 96,1 uur bij! Maar heb nog een sinterklaas project daarvoor mogen we 35 uur rekenen, en nog 5uur voor een ouderavond die we moeten presenteren! Dus kom ik op de 196,1 uur, dus mag bij dat de BSO (zoals ik het heb uitgerekend) 10 weken eerder stoppen voor de zomervakantie! Nu bij moet ik bij het Projectbureau navragen of het klopt.. best veel hoor 160uur.. maar het moet, anders haal ik leerjaar 1 nog niet eens, dan moet ik die over doen! En dat doen we niet.... Verder gaat het goed! Heb jammer genoeg nog last van mijn buik.. (het zal wel over gaan)! Ik heb vanavond heerlijk gedouched, zo GTST kijken, steff wou nog even komen ivm een CD voor office en dan heerlijk optijd slapen! Morgen kan ik wel weer verder met school dacht ik!! Nou, ik wens iedereen een goede nacht en tot snel! Veel liefs xxx!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten