maandag 11 oktober 2010

Gister echt heerlijk gegeten met zn allen!! Was erg gezellig, en het was daar wel erg druk! Tegen half 9 waren we thuis en ben om 9 uur naar bed gegaan was echt moe! En moest er weer vroeg uit (06.15 ging mijn wekker weer)! Nu op school tot 5 uur, en dan de bus om 17.20 pakken, dan naar huis! En vanavond voor het eerste stage waar ik veel zin in heb, ik mag zwemmen met verstandelijk gehandicapten! Lijkt me erg leuk om mee temaken zn doelgroep! Ik ben benieuwd en laat het weten hoe het was! Verder gaat het wel goed, heb alleen al een paar dagen last van mijn darmen qua buikpijn en diaree.. Ja neem de creon echt goed nog beter dan normaal eigenlijk!! En last van mijn neus, heb volgens mij weer last van neus poliepen! Volgende controle maar even laten onderzoeken! Veel liefs en tot snel!

1 opmerking:

  1. poehh jij maakt lange schooldagen. wel knap hoor. wel vermoeiend denk ik. ahh zwemmen met verstandelijk gehandicapten volgens mij is dat echt leuk om te doen. veel plezier met stage

    veel liefs xx marion

    BeantwoordenVerwijderen