zaterdag 9 oktober 2010

shop time..

zoo, heb vandaag eens goed geshopt met mama en Manu in Enschede! Ik heb 1 broek, 1 rokje, 1 panty, 1 paar laarsen met van die flappies/touwtjes, 2 nieuwe shirtjes en nog 2 verschillende riemen, 1 witte en 1 grijze die bij mijn laarsen past! Nou als ik nu niet verwend ben... Haha, nu kom ik de winter wel door! Het was echt een leuke dag, we wouden de bus om 09.41 pakken, maar helaas hij vertrok voor onze neus! Dus moesten we een uurtje wachten, wel thuis hoor! Toen maar een uurtje later.. Hebben we op het station een warm kaas broodje gegeten.. Heerlijk.. En in Enschede hebben we smiddgas een patatje gegeten! En dus goed geshopt! Morgen gaan Papa, mama , bjorn, manu, kids en steff en ik uiteten bij een wok centrum! Heerlijk.. En vooral gezlig.. Wij zitten nu heel gezellig bij elkaar, en vanavond l gezellig maken, morgen uitslapen... Veel liefs en knuffel Sas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten