dinsdag 16 november 2010

Haai iedereen,
normaal moest ik vandaag naar het ziekenhuis maar heb mijn arts verkeerd begrepen en moet nu morgen naar het ziekenhuis voor controle en weer (helaas) voor het aanprikken van mijn Porth a Cath! Ja de 3 weken komen er weer aan! Morgen lonfunctie blazen, hoop dat ie toch nog iets hoger is, maar we zien wel! Van her weekend feest gehad bij de vogel vereniging, want doe mee met mijn vogels en ben samen met papa kampioen geworden! Ik 1 keer en papa 3 x met zijn vogeltjes.. ik zit nu weer op school, en wil graag naar huis! Morgen tot 14.40 naar school en dan naar het ziekenhuis! SPANNEND! Nou ja ik ga maar weer eens verder, tot snel! xxx

1 opmerking:

  1. Succes vanmiddag in het ziekenhuis, hopelijk knap je een weer lekker op van je kuur!!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen