zondag 7 november 2010


Kleine meisjes worden groot, helaas..
Sas is gisteren 18 geworden, en ben helemaal verwent!
Heb veel kaartjes gekregen, veel geld (ik ben aan het sparen voor men rijbewijs), heb 2 lieve tekeningen gekregen van Joelle en Quin + een mooie bloem, 17 rode rozen en 1 witte roos (helaas allemaal met prikkels) van mijn lover, een heel leuk kastje voro in mijn kamer van papa en mama, een kadobon, en nog een heel mooi kettinkje van Jessy en Pascal dus ja ben goed verwent! Natuurlijk was het weer een lange dag gisteren (optijd wakker en laat naar bed (half 3 lagen steff en ik er in)) maar het was een super leuke dag, en daar gaat het om..
Ben 3 november ook nog naar het ziekenhuis in Groningen geweest. Wij dachten eerst voor groot onderzoek, maar helkaas was er niks geregeld.. Maar we hebben toch een paar dingen voor elkaar gekregen, heb een longfunctie geblazen (moet met het grote onderzoek wel weer over nieuw), heb een longfoto laten maken, heb bloed laten prikken, heb sputum ingeleverd, vetbalans van 3 dagen ingeleverd, en heb die verdomde piepjestest gehad! Over het bloed, de longfoto en sputum krijg ik 24 november meer over te weten want dan bellen ze me, maar ik heb natuurlijk van de longfunctie en piepjestest al een uitslag.. Mijn longfunctie was 50%, en dat was 54% dus toch weer iets gedaald! Piepjestest ging wel redelijk maar was echt heel zwaar. Heb dit keer 860 meter gelopen en dat was de vorige keer 820 meter, maar mijn saturatie was zo laag (77%) dat ik echt niet meer kon.. Heb dit keer ook kennis gemaakt op de volwassen longafdeling! Het is topch niet veel anders, maar toch ook weer wel! Heb zoo geen zin om afscheid vanj de kinderlongartsen te nemen, maar helaas kom je weer op die ene zin : 'kleine meisjes worden groot!'. Morgen weer naar school, maar geen lange dag.. heb om 12.45 gesprek bij een arts (van soweco over een bijzondere bijstand) of was dan ook... waar dat weer over gaat weet ik ook niet, maar dat zou ik morgen wel horen! Ik ga nu herlijk slapen, ben echt kapot! Slaap lekker en tot snel.. veel liefs! xxx

1 opmerking:

  1. Hej wijffie,

    Dat zijn nou nog een een paar pracht rozen!
    Heb ik nog nooit van mijn schatje gehad hoor, dus erg lief van hem! Haha..

    Leuk om dit verhaal te mogen lezen,
    Veel liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen