vrijdag 17 december 2010



Haai (L)
Hoe gaat het met jullie? Hier redelijk goed!
Vandaag alleen last van mijn buik!
Veel gepruttel en vaak geloop naar de wc (helaas)!!
Maar dat mag de pret niet drukken (een klein beetje wel) maar Sas heeft bijna VAKANTIE! Heerlijk uitslapen en niks doen (hou ik me toch niet aan)! Ik ga denk ik nog wel wat leuks doen, vandaag eerst school tot half 3, en dan naar huis! Iris en ik hebben vandaag afgesproken! Maar was vergeten dat ik naar fysio heen moest dus een goeie oplossing: Iris mee nemen naar fysio! En vanavond ga ik naar mijn lover toe, en blijf daar dit weekend! Morgen hebben we nog een verjaardag van Quinty (ze wordt alweer 6 jaar)! Wat gaat dat toch snel.. Dus we moeten morgen even de stad in om iets leuks te halen voor de kleine meid! Ik wens jullie een prettig weekend!

Dikke kus Sas!(L) xxx

1 opmerking: